Ärendehantering
Digitala ärenden och arbetsordrar, tillgängliga även ute på fält.
Som spindel i nätet kan det vara mycket att hålla reda på. Oron att något glöms bort kanske gnager, och ledningen vill ha lugnande besked. Med mBiz blir det betydligt enklare att jonglera alla bollar!
Klicka här för att boka en kostnadsfri genomgång.
Med mBiz kan du hantera planerad service och underhåll men också support, reklamationer eller andra kundserviceärenden.
Med e-postfunktionen i mBiz kan ni dessutom hålla dialog med kunden i ärenden och få feedback när servicen är avklarad.
Med mBiz blir det enkelt att hålla koll på kollegorna och ditt team.
Behöver någon påminnelser eller instruktioner är det enkelt att föra en dialog inom företaget via kommentarsfältet i ärendet, utan att det syns ut till kund.
Dina medarbetare kan enkelt tidredovisa via sin mobil direkt hos kunden, eller när som helst under projektets gång. Den redovisade tiden för samtliga ärenden samlas under projektredovisningen för en enklare översikt.
Som ansvarig för en leverans vill du såklart veta att kostnaderna går i takt och att inget missas.
Med mBiz blir det enkelt att hålla kontroll och se om det avviker mot planer och budget.
Händer det att det tillkommer moment eller kostnader som inte fanns med i planen från början? Inga problem, mBiz hjälper dig att hålla ordning!
mBiz håller koll på exakt vad som är fakturerat och inte, så inget missas och du har kontroll på vad som debiteras och när.
Har du frågor eller vill prata om hur mBiz kan passa din verksamhet? Skicka in dina kontaktuppgifter i nedan formulär eller ring oss direkt.