Varför mBiz?

Med mBiz kan du hantera hela ditt företags verksamhet - från sälj till fakturering.

Enkelt att använda

Alla kan använda mBiz! Systemet och dess användarvänlighet utvecklas hela tiden, tack vare detta är det väldigt enkelt, även för den mest ovana systemanvändaren, att exempelvis redovisa sin tid eller hantera sina projekt och ärenden.

Allt du behöver!

Med mBiz kan du ta del av följande moduler: anläggningsregister, tid- och utläggsredovisning, resursplanering, projekt- och ärendehantering, abonnemang, säljmöjligheter, faktura- och löneunderlag samt registerförteckning för artiklar, avtal, organisationer och kontakter. Du kan läsa mer detaljer om varje modul här.

Designa din uppsättning

Eftersom systemet är byggt på moduler kan du smidigt designa din egen version av mBiz utefter de behov ditt företag har. På så sätt betalar du endast för de moduler som du faktiskt behöver - ner på enskild användare. På sidan Priser hittar du mer information om prissättningen och kan även där skicka in din beställning till oss.

Tillgängligt överallt

Självklart kan dina medarbetare ute på fältet använda mBiz för sin tidredovisning och sina utlägg samt för att komma åt ert anläggningsregister, utan att behöva släpa med sin laptop. Det enda de behöver är en smarttelefon och Internettäckning.

Kompletta analyser

För ditt företags administrativa del finns det självklart även en funktion för kompletta analyser så som projektkalkyler, nedlagd tid, debiteringsgrad, säljstatus med viktat ordervärde och fakturering.

Säkerheten först!

mBiz servrar och backup-servrar förvaras i separata serverhallar, självklart med larm- och skyddsklass 3 samt följer regler för SSF 1015.