Välj de funktioner som passar dig.

  • Full insikt och kontroll över verksamhetens aktiviteter
  • Effektivisera administrationen och spara tid
  • Betala bara för de moduler som du behöver

Vilka funktioner behöver du?

mBiz har många smarta funktioner - så att du kan utföra ditt jobb lite enklare, lite bättre. Det är dessutom alltid tillgängligt, var du än är, oavsett vilken enhet du använder. För bättre struktur och kontroll, helt enkelt. 

mBiz kan användas antingen som ett komplett verksamhetssystem eller bara för de funktioner som just du behöver.

 

Klicka nedan på den funktion du vill läsa mer om.

Anläggningsregister

Skapa ordning och struktur bland dina anläggningar.

Läs mer.

Arbetsorder

Enkel hantering av alla dina arbetsordrar. Online, trygg och säkert.

Läs mer.

Egenkontroller

Hjälper dig att ta kontroll över de interna processerna. 

Läs mer.

Underhållsplanering

Snabb och smidig planering av dina service- och installationsarbeten. 

Läs mer.

Ärendehantering

Digitala ärenden och arbetsordrar, tillgängliga även ute på fält.

Läs mer.

Tid & kostnader

Enkel tid- och utläggsredovisning, både för intern och debiterbar tid. 

Läs mer.

Resursplanering

Planera olika aktiviteter för dina resurser. Full översikt över dina medarbetares tid.

Läs mer.

Avtalsfakturering

Hantera alla dina avtalskunder som har återkommande fakturering.

Läs mer.

Säljstöd

Komplett översikt över dina säljmöjligheter och hur de ligger till i försäljningsprocessen. 

Läs mer.