Arbetsorder
För alla dina arbetsordrar. Online, tryggt och säkert.
mbiz anläggningsregister ger dig möjligheten att spara information om alla dina tekniska anläggningar. Samla all dokumentation i en struktur som är både enkel och användarvänlig.
Sedan 2019 har vi hjälpt företag inom el- och säkerhetsbranschen att jobba mer effektivt, spara tid och minska administrationen så att de istället kan fokusera på sin kärnverksamhet.
Se filmen för att få veta mer om fördelarna med mbiz.
Klicka här för att boka en kostnadsfri genomgång.
Med hjälp av anläggningsregistret kan du på ett enkelt och ordnat sätt hitta all information om dina objekt, exempelvis anläggningsägare, driftsättningsdatum och kontaktpersoner. Du kan även spara information om de komponenter/artiklar som finns på anläggningen och skapa egna fält för alla de uppgifter som är viktiga för dig att hålla reda på. Självklart så finns det också en funktion för strömförbrukningsberäkning.
Eftersom systemet är webbaserat har dina medarbetare alltid tillgång till det. Du kan därmed uppdatera anläggningsregistret när som helst och dina medarbetare på fält får tillgång till den nya informationen omgående.
För att hålla ordning och reda på all dokumentation kan du skapa en fast mappstruktur. Systemet ser även till att endast en person åt gången kan redigera respektive dokument. Och kanske viktigast av allt är att mBiz anläggningsregister sparar alla tidigare revisioner av dokumentet.
Du som arbetar på en certifierad anläggarfirma har möjlighet att skriva ut anläggarintyg för inbrottslarm och brandlarm.
mbiz fyller automatiskt i intygen med de uppgifter du har angett och du kan sedan spara det färdiga intyget på respektive anläggning för snabb åtkomst.
Har du frågor eller vill prata om hur mbiz kan passa din verksamhet? Skicka in dina kontaktuppgifter i nedan formulär eller ring oss direkt.