Priser

Vi tror på att vara transparenta med vår prisbild, inga dolda kostnader.

Betala för det du behöver

Se nedan priser för de olika funktionerna. Du betalar endast för det du faktiskt behöver, det vill säga för de användare som behöver tillgång till att kunna läsa, skapa eller redigera inom respektive funktion. Självklart kan du administrera antalet användare under avtalstiden.

Projekt & ärende

- Projektadministration och analyser

- Ärende & arbetsorderhantering

- Register för kunder, kontakter, artiklar och avtal samt fakturaunderlag ingår

79 kr/mån
per användare
+ 199 kr/mån
grundlicens

Inkommande e-mail

- Möjlighet att koppla en mailadress till mBiz

- Kommunicera via e-post med kunder direkt från systemet

- Kräver att man har funktionen Projekt & ärende

299 kr/mån
grundlicens

Tid & utlägg

- Tidredovisning för både intern och debiterbar tid

- Utläggsrapportering

- Möjlighet att ta ut underlag för lön och fakturering

29 kr/mån
per användare
+ 199 kr/mån
grundlicens

Resursplanering

- Tillgång till resursplaneringen

- Möjlighet att administrera planeringen för dina medarbetare

- Kräver att man har funktionen Projekt & ärende

99 kr/mån
per användare
+ 299 kr/mån
grundlicens

Anläggningsregister

- Anläggningsregister inkl. dokumenthantering

- Koppling till mKey

- Register för kunder, kontakter, artiklar och avtal ingår

119 kr/mån
per användare
+ 299 kr/mån
grundlicens

Serviceplanering

- Planering för återkommande serviceärenden för dina anläggningar

- Kräver att man använder Anläggningsregister och Projekt & ärende

99 kr/mån
per användare
+ 299 kr/mån
grundlicens

Säljstöd

- Möjlighet att skapa och hålla koll på säljmöjligheter

- Rapporter och analyser

- Register för kunder, kontakter och avtal ingår

 

49 kr/mån
per användare
+ 199 kr/mån
grundlicens

Avtalsfakturering

- Administration av avtalsfakturakunder

- Möjlighet att generera kompletta fakturaunderlag

- Register för kunder, kontakter, artiklar och avtal ingår

39 kr/mån
per användare
+ 199 kr/mån
grundlicens

Intresserad?

Frågor och svar

Vad ingår i respektive funktion?

Utöver funktionaliteten i respektive funktion ingår även grundregister för organisationer, kontaktpersoner, avtal och artiklar. Utöver det ingår även fakturaunderlag och löneunderlag om man du vill använda dessa.

Vad ingår i licensen?

I licensen ingår, utöver tillgång till de funktioner man valt, alla nya versioner och ny funktionalitet samt användarsupport. Det ingår även en datamängd på 10 GB gånger antalet användare. Om du skulle behöva mer datamängd kan detta självklart köpas till i paket om 100 GB till en kostnad av 2 SEK/GB och månad.

Är det någon uppstartsavgift?

Vårt standardpaket vid uppstart innefattar en dedikerad projektledare under den första månaden som hjälper er med uppsättning, utbildning och vid frågor. För detta debiteras en engångsavgift på 7 990 SEK.