Betala för det du behöver, inga dolda kostnader. 

Flexibel prismodell - du betalar endast för de moduler som du faktiskt behöver och självklart kan du ändra antalet användare under avtalstiden.

Betala för det du behöver

Du betalar endast för det du faktiskt behöver, det vill säga för de användare som behöver tillgång till att kunna läsa, skapa eller redigera inom respektive funktion. Och självklart kan du ändra antalet användare samt koppla på/av funktioner under avtalstiden - det justeras på nästkommande faktura.

Anläggningsregister

  • Anläggningsregister inkl. dokumenthantering enligt SSF 1015
  • Koppling till mKey
  • Register för kunder, kontakter, artiklar och avtal ingår
99 kr/mån
per användare

Ärende & arbetsorder

  • Hantera dina arbetsordrar på kontor och fält
  • Möjlighet till checklistor för underhåll eller egenkontroller
  • Register för kunder, kontakter, artiklar och avtal samt fakturaunderlag ingår
79 kr/mån
per användare

Serviceplanering

  • Planering för återkommande serviceärenden för dina anläggningar
  • Förutsätter minst en användare av funktionerna Anläggningsregister och Ärende & arbetsorder
99 kr/mån
per användare

Inkommande e-mail

  • Möjlighet att koppla en mailadress till mBiz och få inkommande e-mail direkt till systemet
  • Kommunicera via e-post med kunder från systemet
  • Förutsätter minst en användare av funktionen Ärende & arbetsorder
299 kr
fast månadskostnad

Tid & utlägg

  • Tid- och utläggsredovisning för både intern tid och extern debitering
  • Möjlighet att ta ut underlag för lön och fakturering
  • Förutsätter minst en användare av funktionen Ärende & arbetsorder
29 kr/mån
per användare

Projekt

  • Projektadministration och analyser
  • Register för kunder, kontakter, artiklar och avtal samt fakturaunderlag ingår
  • Möjligt att koppla på Ärende & arbetsorderhantering
99 kr/mån
per användare

Resursplanering

  • Möjlighet att administrera planeringen för dina medarbetare
  • Förutsätter minst en användare av funktionen Ärende & arbetsorder
99 kr/mån
per användare

Säljstöd

  • Möjlighet att skapa och hålla koll på säljmöjligheter
  • Rapporter och analyser
  • Register för kunder, kontakter och avtal ingår

 

59 kr/mån
per användare

Avtalsfakturering

  • Administration av avtalsfakturakunder
  • Möjlighet att generera kompletta fakturaunderlag
  • Register för kunder, kontakter, artiklar och avtal samt fakturaunderlag ingår
59 kr/mån
per användare

Frågor och svar

Vad ingår i respektive funktion?

Utöver funktionaliteten i respektive funktion ingår även grundregister för organisationer, kontaktpersoner, avtal och artiklar. Utöver det ingår även faktura- och löneunderlag, om du vill använda dessa.

Vad ingår i licensen?

I licensen ingår, utöver tillgång till de funktioner man valt, alla nya versioner och ny funktionalitet samt användarsupport. Det ingår även en datamängd på 10 GB gånger antalet användare. Om du skulle behöva mer datamängd kan detta självklart köpas till i paket om 10 GB till en kostnad av 4 SEK/GB och månad.

Är det någon uppstartsavgift?

Vårt standardpaket vid uppstart innefattar en dedikerad projektledare under den första månaden som hjälper er med uppsättning, utbildning och vid frågor. För detta debiteras en engångsavgift på 7 990 SEK.