Arbetsorder
För alla dina arbetsordrar. Online, tryggt och säkert.
Är du också trött på att släpa runt på en hög med papper för att kunna sköta service, underhåll och diverse kontroller hos dina kunder?
Då har vi lösningen för dig.
Sedan 2019 har vi hjälpt företag inom el- och säkerhetsbranschen att jobba mer effektivt, spara tid och minska administrationen så att de istället kan fokusera på sin kärnverksamhet.
Se filmen för att få veta mer om fördelarna med mbiz.
Klicka här för att boka en kostnadsfri genomgång.
Ta med mobilen ut till kunden och ha full kontroll på uppgifterna som du ska utföra. Inga fler papper att släpa på.
Eftersom du har med dig dina arbetsordrar i din mobil kan du ta ett foto och ladda upp det direkt i arbetsordern. Dina kollegor på kontoret kommer åt bilden då du laddat upp den och kan assistera dig i ditt arbete. Till fotot kan du ange en kommentar och tagga en kollega, så att hen får en notis till sitt e-postkonto.
För alla dina servicearbeten kan du använda mbiz digitala checklistor som du designar helt efter eget behov. Aldrig mer behöver ni släpa på en massa papper ute på fältet - du hittar allting du behöver i din mobil eller platta.
Direkt under, eller i anslutning till, utfört jobb kan du logga tid och andra kostnader.
Med mbiz blir det enkelt att sköta administrationen och få allt med på underlaget till kunden.
Underhållsplaneringen hjälper dig att snabbt skapa arbetsordrar som du sedan kan tilldela till dina tekniker. Behöver du skapa ett schema för underhållsservice varje månad under hela avtalstiden för en anläggning? Inga problem!
I kalendern får du även en tydlig översikt ifall serviceordrarna är utförda eller inte. På så sätt kan du se att ni uppfyller de serviceåtaganden ni har avtalat.
Har du frågor eller vill prata om hur mbiz kan passa din verksamhet? Skicka in dina kontaktuppgifter i nedan formulär eller ring oss direkt.