Digitalt ärendehanteringssystem, oavsett bransch! 

  • Smidig ärendehantering
  • Flexibla debiteringsalternativ

För alla typer av ärenden och arbetsordrar

Med mBiz ärendehanteringssystem kan du hantera projektaktiviteter, serviceordrar, arbetsordrar och supportärenden - online i ett och samma system. Eftersom systemet är webbaserat kan dina medarbetare arbeta med sina ärenden och ordrar även ute på fältet i sin platta eller mobil. Helt enkelt ett arbetsordersystem för alla.

 

Mina ärenden

Komplett översikt över alla ärenden som du är tilldelad samt deras respektive status och prioritet.

Tidredovisning

Logga snabbt och enkelt den tid du arbetat med respektive aktivitet.

Debitering

Fakturera det arbete som utförts på respektive order, oavsett om det är fastpris eller löpande timpris.

Tagga en kollega

Om du snabbt vill förmedla information, eller fråga om hjälp, kan du tagga en kollega som då får ett mail med din kommentar och länk till det specifika ärendet.

Notiser

Systemet skickar notiser när du blir tilldelad ett ärende, eller om en kund skickar in ett svar på ett supportärende. Om ingen finns tilldelad kommer notisen istället till projektansvarig. 

Omfattande analys

Analysera nedlagd tid per ärende, debiteringsgrad, snittpris och andra parametrar för hela verksamheten, per projekt eller kund.

Låter detta intressant? 

Ring Terese på 076 - 130 48 61 för mer information.

Smidig ärendehantering

Smidig ärendehantering

Du kan skapa ärenden för alla de aktiviteter som finns inom ett projekt lika väl som du kan hantera förvaltnings- och serviceärenden som kommer in på löpande basis. Ärendena kan enkelt grupperas, planeras, prioriteras och tilldelas, och du har alltid full översikt över hur arbetsflödet ser ut.

Inkommande e-mail

Inkommande e-mail

Koppla din support eller service e-post för att få inkommande ärenden direkt in i mBiz. Du bestämmer själv om kunden ska få ett automatiskt svar, och hur det ska se ut. Därefter kan du hålla all mailkontakt till och från kund samlat i systemet.

Ärendemallar och checklistor

Ärendemallar och checklistor

Skapa enkelt ärenden med olika arbetsmoment som ska utföras, exempelvis för egenkontroller, månadsprover eller andra periodiska underhåll. Checklistorna kan fyllas i direkt i mobiltelefonen och sparas som ett protokoll i ärendet som du sedan kan maila till kund. 

Kontakta oss - vi visar dig hur mBiz fungerar

Har du frågor eller vill prata om hur mBiz kan passa din verksamhet? Skicka in dina kontaktuppgifter i nedan formulär eller ring oss direkt.

Vill du läsa mer?