Anläggningsregister
Skapa ordning och struktur bland dina tekniska anläggningar.
Med mBiz ärendehanteringssystem kan du hantera projektaktiviteter, serviceordrar, arbetsordrar och supportärenden online - i ett och samma system. Eftersom systemet är webbaserat kan dina medarbetare arbeta med sina ärenden och ordrar även ute på fältet i sin platta eller mobil. Helt enkelt ett ärendehanteringssystem för alla.
Klicka här för att boka en kostnadsfri genomgång.
Du kan skapa ärenden för alla de aktiviteter som finns inom ett projekt lika väl som du kan hantera förvaltnings- och serviceärenden som kommer in på löpande basis.
Med mBiz blir ärendehanteringen enkel och smidig.
Ärendena kan enkelt grupperas, planeras, prioriteras och tilldelas, och du har alltid full översikt över hur arbetsflödet ser ut.
Koppla din support eller service e-post för att få inkommande ärenden direkt in i mBiz. Du bestämmer själv om kunden ska få ett automatiskt svar, och hur det ska se ut. Därefter kan du hålla all mailkontakt till och från kund samlat i systemet.
Skapa enkelt ärenden med olika arbetsmoment som ska utföras, exempelvis för egenkontroller, månadsprover eller andra periodiska underhåll. Checklistorna kan fyllas i direkt i mobiltelefonen och sparas som ett protokoll i ärendet som du sedan kan maila till kund.
Har du frågor eller vill prata om hur mBiz kan passa din verksamhet? Skicka in dina kontaktuppgifter i nedan formulär eller ring oss direkt.