Ärendehantering
Digitala ärenden och arbetsordrar, tillgängliga även ute på fält.
mbiz utvecklas med användarvänlighet och enkelhet i fokus. Du rapporterar lika smidigt tid och utlägg oavsett om du jobbar på fält, är på resande fot eller sitter på kontoret.
Klicka här för att boka en kostnadsfri genomgång.
Du kan, med ett klick, redovisa all din tid. Vill du endast ha ett tidrapporteringssystem för närvaro och frånvaro, eller vill du även kunna redovisa tid som ska faktureras till kund? Oavsett användningsområde fungerar mbiz tidrapportering!
Du kan redovisa alla slags utlägg, både de som ska faktureras till kund samt de privata som ska betalas ut på din lön. Det enda du behöver göra är att klicka i en ruta då du registrerar ditt utlägg, så får ekonomiavdelningen underlag för utbetalning eller vidarefakturering.
mbiz fungerar även som en app i mobilen vilket innebär att du alltid har tillgång till det. Du redovisar snabbt och smidigt dina timmar, samt eventuella utlägg, lika enkelt i mobilen som i datorn.
Har du frågor eller vill prata om hur mbiz kan passa din verksamhet? Skicka in dina kontaktuppgifter i nedan formulär eller ring oss direkt.